Garantier
Her finder du mine garantier for tryghed, kvalitet, service, pris og levering, som gælder før, under og efter underholdningen.

Mine garantier til dig
For at sikre dig den bedst mulige oplevelse med min festunderholdning, før, under og efter – tilbyder jeg dig disse fem garantier:
Tryghedsgaranti | Kvalitetsgaranti | Servicegaranti | Prisgaranti | Leveringsgaranti

Tryghedsgaranti
Din garanti for tryghed før, under, og efter underholdningen
Hvis du lige som mig har det bedst med at være tryg, så er jeg det oplagte valg som komiker til det arrangement du skal være en del af.
Jeg gør en masse ud af, at du fra start til slut kan føle dig sikker i dine beslutninger og tryg omkring af der ikke opstår noget uventet i forhold til de aftaler vi laver med hinanden.
Derfor tilbyder jeg dig Danmarks eneste underholdning med tryghedsgaranti.


Kvalitetsgaranti
Du får garanti for underholdningens kvalitet og mere end 20.000 festdeltagere kan ikke tage fej.
Siden 2003 har jeg underholdt til private festarrangementer over hele Danmark. Dette har ført til, at mere end 20.000 festdeltagere samlet set har oplevet et eller flere af mine underholdningsindslag.
De som bestiller mig til at underholde giver mig rigtig fine tilbagemeldinger. Et stort uddrag af dem kan du læse her.
Alle disse kundeudtalelser er og er din kvalitetsgaranti.
Personlig evaluering – hver gang!
I forlængelse af jeg har underholdt til et festarrangement, så modtager mine kunder altid en evalueringsmail, som indeholder to spørgsmål.
Disse spørgsmål er kraftigt inspireret af loyalitetskonceptet; Net Promoter Score® – og bogen ”The Ultimate Question” af Fred Reichheld.
Net Promoter Score® er en måde at måle kundeloyalitet og dermed også implicit en indikation for kvaliteten.
Spørgsmålene som mine kunder evaluerer mig ud fra, er følgende:
Spørgsmål 1: ”Hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale Festkomikeren (mig) til en veninde, ven, familiemedlem, eller kollega?”
Svarskalaen på spørgsmålet er en sandsynlighedsskala, der går fra 0 til 10, hvor 10 er bedst. Afhængig af hvilken karakter mine kunderne svarer på spørgsmålet, inddeles alle svar i tre kategorier: “Promoters” (9-10), “Passively satisfied” (7-8) eller “Detractors” (0-6).
Måden min loyalitet udregnes på, er ud fra Net Promotor Score (NPS) scoringssystem, som angiver ens ‘NPS’ beregnes ved, at tage de procentvise andel af “Promoters (dem som har givet karakteren 9 eller 10) og trække trække den procentvise andel af “Detractors” fra denne.
Hvis man eksempelvis har 70% “Promoters” og 10% “Detractors” er ‘NPS’ (Net Promotor Score) = 20%. De virksomheder som har de mest engagerede og loyale kunder i Danmark, har en Net Promotor Score på 75% til 80% eller mere, afhængig af den aktuelle branche.
Spørgsmål 2: ”Jeg har givet ovenstående karakter fordi”
Dette spørgsmål giver dig kunde en mulighed for at give mig noget konkret feedback og uddybe dit svar (karakteren) i spørgsmål 1.
Denne feedback bruger jeg bl.a. som anmeldelser på min hjemmeside, så du og andre kan læse om hvad mine kunder syntes om mit underholdning.
Derudover bruger jeg også tilbagemeldingen til at udvikle mine underholdnings-indslag, så de hele tiden er så gode som muligt – og det er din kvalitetsgaranti.
Danmarks (måske) mest loyale købere af underholdning
Jeg kan med stolthed i stemmen sige, at jeg heldigvis har nogle rigtig glade og tilfredse kunder. Dette er jeg meget glad for, da det jo er dem jeg lever af.
Faktisk er mine kunder så glade, at min Net Promotor Score (NPS) er på 95%.
Dermed tør jeg godt garantere, at jeg har Danmarks (måske) mest loyale købere af underholdning, da deres tilfredshed virkelig er høj – og det er din kvalitetsgaranti.
Så nu hvor du ved at kvaliteten er i top, så gælder det om at finde dit favorit underholdningsindslag, blandt mine mange figur. Det gør du her:


Servicegaranti
Din garanti for personlig rådgivning. Service er nemlig en mærkesag hos Festkomikeren og jeg vil derfor gøre alt for at du får den bedste oplevelse, både før-, under- og efter underholdningen.
Mit servicekoncept er din garanti for du får en god oplevelse.
Du kan altid regne med, at du:
- Kan booke en gratis rådgivningssession og få min ekspertvejledning i valg af underholdning og svar på de spørgsmål du måtte have.
- Valgfrit kan ændre dit valg af underholdningsindslag helt op til 4 dage før dette skal afvikles (vores aftalte pris vil være uændret), såfremt du lige pludselig skrifter mening.
- Altid får svar fra mig senest 24 timer efter du har henvendt dig (medmindre jeg er syg eller lign).
- Altid vil blive kontaktet senest 5 dage før underholdningen skal foregå (medmindre du ønsker andet), så vi kan afstemme forventninger og du kan få svar på spørgsmål og vi sammen kan få afklaret evt. praktiske forhold.
- Altid vil modtage en sms med mit cirka ankomsttidspunkt til festen (også hvis jeg rent undtagelsesvis skulle være forsinket), så kan føle dig tryg i forhold til hvad vi har aftalt.
- Altid vil modtage en skriftlig bekræftelse af vores fælles aftale omkring underholdning – det jeg kalder en bookingaftale.


Prisgaranti
Din garanti for en pris uden overraskelser. Når du har indhentet en tilbud på underholdning til det ønskede arrangement, så vil du modtage et konkret tilbud fra mig inkl. en pris på hvad underholdningen koster.
Du kan være 100% sikker på, at den pris du modtager (i det tilbud jeg sender dig) altid vil være ALT inklusivt. Der kommer altså ingen tillæg eller gebyrer på den underholdning du indhenter tilbud på.
Prisen, du vil få, vil altid inkludere dette:
- Underholdning til festen
- Forberedelsestid af underholdningen
- Tryghedsgaranti
- Transporttid til og fra arrangementadressen
- Transportomkostninger (gratis)
- Eventuel bro-/færgeafgift (gratis)
- SMS på arrangementdagen
- Stikord og historier til brug i underholdningen (for de af underholdningsindslag som tilbyder dette)
- Serviceopkald før arrangementet
- Gratis ombooking af underholdningsindslag, hvis du ønsker dette


Leveringsgaranti
Jeg er klar til tiden – ellers får du et gavekort.
En aftale er en aftale.
Hvis det mod forventning skulle ske, at jeg er så forsinket, så jeg ikke er klar til at starte underholdningen på det aftalte tidspunkt (jf. den bookingaftale vi har indgået), så skal du selvfølgelig have en kompensation herfor.
Din kompensation vil bestå af et gavekort til mit underholdning på 500,00.- kr.
Gavekortet vil du få udleveret ved min ankomst til arrangementet – og du vil så kunne anvende det valgfrit efterfølgende, på et mine underholdningsindslag.
Du er også meget velkommen til at give gavekortet til en anden, såfremt du ikke selv ønsker at gøre brug af dette. Gavekortet er gyldigt i 1 år.
Bookingaftale
Din leveringsgaranti gælder ift. den bookingaftale, som fremsendes skriftligt forud for arrangementet. Her vil det fremgå hvilken tid underholdningen skal starte – og det er dette tidspunkt som er det gældende i forhold til leveringsgarantien.
Kort sagt. Har vi aftalt jeg skal starte underholdningen kl. 20.00 – og er jeg ikke nået frem til dit arrangement til 20.00, så er du dækket af leveringsgarantien.
Forbehold:
- Gavekortet kan ikke bruges som betaling af den underholdning der er booket til arrangementet, hvor jeg måtte komme for sent. Det gælder altså kun fremadrettet.
- Leveringsgarantien er ikke gældende, såfremt der er tale om naturkatastrofer, ekstremt vejrlig samt ufremkommelig vej f.eks. isslag, oversvømmelse, snestorm, blokade af veje / broer.
Så nu hvor du ved du kan regne med min levering af underholdingen, så gælder det om at finde dit favorit underholdningsindslag, blandt mine mange figur. Det kan du gøre her: underholdningsindslag.


4# Red læseren – præsenter din løsning (del 4/5)
🛑GLOBAL: Hvad siger andre?
Styr på tingene.
En virkelig god oplevelse til vores søns konfirmation. Nemt at booke, god kommunikation inden festen, så man var helt rolig, for der var styr på det. Vores bedste anbefalinger både fra konfirmand, forældre og gæster.
- Sally Sommerlund Aaberg
Fantastisk oplevelse.
Magnus optrådte til min datters bryllup, og det er en oplevelse vi alle sent vil glemme. Han er yderst professionel og hylende morsom, alle gæster (ca 65 stk.) morede sig kosteligt. De allervarmeste anbefalinger herfra. Tak til Magnus.
- Charlotte Carstensen
Festkomikeren kom som festfotograf…
...til vores datters bryllup og var en fantastisk sjov oplevelse, som lige gav, den ellers gode stemning, et pift opad. gæsterne morede sig enormt. Billederne der bliver taget er bedre end “normale” billeder da det tydeligt ses at folk morer sig kosteligt.
- Helle Wulff

Book et opkald
Book et opkald med mig
Så tager vi en kort, gratis og uforpligtigende samtale om din fest - og hvad jeg kan tilbyde.
I vores samtale kan du forvente, at…
Få svar på dine spørgsmål
Få indblik i mine festindslag
Få et tilbud på min underholdning
På den måde finder ud af, om det du ønsker- og det jeg kan tilbyde, er et godt match.
Book et opkald med mig - direkte her i kalenderen.

Så nemt booker du mig...
Book et opkald
Brug kalenderen herover til at booke et opkald fra mig, du vælger selv hvornår det passer dig bedst.
Opkald med mig
Jeg ringer dig op på det ønskede tidspunkt, og vi aftaler underholdning til din fest, pris, samt tid og sted.
Din fest
Jeg møder op på aftale tid og sted. Jeg er der cirka 15 min før underholdningen skal starte.
Book et opkald
Brug kalenderen herover til at booke et opkald fra mig, du vælger selv hvornår det passer dig bedst.
Book et opkald
Brug kalenderen herover til at booke et opkald fra mig, du vælger selv hvornår det passer dig bedst.